DECE PLINDE O FEMEIE....




-De ce plingi,a intrebat un baietel pe mama sa?
-Pentru ca sunt femeie,a raspuns.

-Nu intelese ce a spus

Mama il imbratiseaza si spune:...si niciodata nu vei intelege,dar nui nimic.

Mai tirziu baietelu isi intreaba tatal;-Dece pare ca mama plinge fara motiv?

-Toate mamele pling fara motiv....a fost tot ceee ce a putut tatal sau sa-i spuna.

Baietelu a crescut si a ajuns un barbat.

In cele din urma ingenunghiasa si-l intreaba pe Dumnezeu:..doamne, de ce pling femeile asa de repede?

Si Dumnezeu ia raspuns...

Cind am creat femeia, am vrut ca ia sa fie speciala.

Am facut umerii ei suficient de puternici pentru a putea duce lumea in spate,dar bratele sale suficient de puternici pentru a putea mingiia!

Iam dat tarie interioara,pentru a putea sa suporte nastere si pentru a suporta respingerea,uneori din partea propriilor copii!

I-am dat tarie pentru a pute sa-si ingrijeasca facmilia si prietenii,kiar cind toti ceilalti renunta prin boala si oboseala,fara sa se plinga!

I-am dat sensibilitate ca sa-si iubeasca copiii,in orice circumstante,kiar si cind ei o ranesc foarte tare!

Ea are putere speciala pentru a face un bebelus sa se simta mai bine si sa vindece teama anxietate unui adolescent.

I-am dat putere sa-si ingrijeasca sotul,in ciuda defectelor lui,si sa-i protejeze inima!

I-am dat intelepciune sa stie ca un sot bun niciodata nu-si raneste sotia,dar uneori ii pune la incercare taria iar ea reuseste sa stea linga el negresit!

Pentru toata aceasta dificila incercare...iam dat si o lacrima sa verse.I-am dat-o sa o poata folosi cind doreste,si e singura ei slabiciune!Cind o vezi plingind ,spune-i cit de mult o iubesti,si ca apreciezi tot efortul ei.Si kiar de va continua sa plinga,sa stii ca ai ajutato sa se simta mai bine.Ea este speciala!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu