>Dece doare atit de mult plecarea ta....doare prea tare ca te-am pierdut....dece soarta e asa de nemiloasa si mereu ne ia pe cei mai dragi.....te-a luat de linga mine cind aveam nevoie cel mai mult..si ma lasat in lacrimi...acum prin okii mei ii vad pe ai tai cum licareau de iubire...astazi te-am visat cum ne-am intilnit si ne imbratisam ,ne sarutam ca dupa o lunga despartire......si ti-am spus:"Am crezut ca nu mai vii dupa mine....!!!!" apoi iarasi te-am perdut si trandafiri albi la mormintul tau iti puneam si ma innecam in lacrimi...parea real ca si ziua cind tem petrecut pe ultimul drum....dar cineva ma trezit din visare, nu ma lasat sa merg cu tine......in lumea ta....Ori unde moi duce peste tot te vad pe tine,aceias privire ,acelas pas..aceias oki..esti peste tot in lumea ce ma inconjoara.....Esti o parte in viata mea ce stai ascuns in inima mea...si mereu te voi pastra acolo......kiar daca ai murit......Caci pentru mine nu ai murit ,esti mereu viu in sufletul meu............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu